Spoty TV z Super Bowl 46
FILMFAN.PL, 1 lutego 2012, 14:13
Już w najbliższą niedzielę, 5 lutego 2012 roku, odbędzie się finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim ligi NFL, czyli Super Bowl.Jest to najpopularniejsze i najchętniej oglądane wydarzenie sportowe w Stanach Zjednoczonych.
Z tej okazji wytwórnie filmowe, jak co roku, przygotowują specjalne spoty reklamowe swoich produkcji, które widzowie będą mogli obejrzeć w przerwie meczu.
W sieci ukazały się jak na razie cztery takie spoty. Oto one:
Dłuższy spot "The Avengers":
The Avengers łączy inne filmy o superbohaterach Marvela. W tej superprodukcji zobaczymy między innymi Thora (Chris Hemsworth), Iron Mana (Robert Downey Jr.), Czarną Wdowę (Scarlett Johansson), Kapitana Amerykę (Chris Evans), czy Nicka Fury’ego (Samuel L. Jackson). W rolę złowrogiego Lokiego wcieli się Tom Hiddleston.
John Carter
Film opowiada historię, byłego wojskowego kapitana - Johna Cartera (Taylor Kitsch), który w niejasny sposób trafia na Barsoom (Marsa), gdzie zostaje wplątany w konflikt pomiędzy mieszkańcami planety, w tym Tarsa Tarkasa (Willem Dafoe) i Księżniczką Dejahą Thoris (Lynn Collins), która w rozpaczliwy sposób szuka pomocy. W świecie zmierzającemu ku upadkowi, Carter odkrywa swoje człowieczeństwo i wolę walki, kiedy uświadamia sobie, że przetrwanie Barsoom i jego mieszkańców spoczywa w jego rękach.
Bohaterska opowieść dyktatora, który ryzykuje własnym życiem, aby demokracja nigdy nie pojawiła się w kraju, który z umiłowaniem ciemięży.
Bohaterami "G.I.Joe: Retaliation" będą członkowie elitarnej jednostki, którzy walczą z najniebezpieczniejszymi przestępcami świata.
12-letni chłopiec poszukuje rzeczy, która pozwoli mu zdobyć sympatię dziewczyny swoich marzeń. Aby to odkryć musi poznać historię Loraxa, nieco zrzędliwego, lecz uroczego stworzonka, które walczy o ochronę świata.
Flotylla statków wojennych jest zmuszona do walki z niezwykłymi przeciwnikami. Dowódcy statków muszą odkryć, kim są wrogowie i jak ich pokonać.
Artykuł będzie aktualizowany na bieżąco. Wkrótce powinno się pojawić więcej spotów reklamowych, które będą puszczane podczas transmisji z Super Bowl.
Komentarze (0)